Menu

Panathinaikos TV, όλο το παρασκήνιο

Panathinaikos TV, όλο το παρασκήνιο

Ενα διαφορετικό στάτους στον αθλητικό, τηλεοπτικό χάρτη επιδιώκει να δημιουργήσει η ΠΑΕ Παναθηναϊκός το φετινό καλοκαίρι, παίζοντας… μπάλα (από θέση ισχύος πλέον, με τη δημιουργία του Panathinaikos TV) και με τα δύο συνδρομητικά κανάλια, με στόχο το μέγιστο δυνατό οικονομικό όφελος.

Οι «πράσινοι» συμφώνησαν να ενταχθεί το πρόγραμμα στο «μπουκέτο» της COSMOTETV (με τρίμηνες ή ετήσιες συνδρομές), ενώ την ίδια ώρα διατηρούν ανοικτό δίαυλο και με τη Nova για την πώληση των δικαιωμάτων των αγώνων της ανδρικής ποδοσφαιρικής ομάδας!

Μία διπλή κίνηση, την οποία μελέτησαν βήμα προς βήμα οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού, θέλοντας να δημιουργήσουν συνθήκες που δεν θα τους εγκλώβιζαν σε διλήμματα και δεν θα τους… έσερναν σε διαπραγματεύσεις με τους τηλεοπτικούς φορείς. Το πρώτο «βήμα» ήταν η συμφωνία με την COSMOTE για την είσοδο του Panathinaikos TV, που θα κάνει πρεμιέρα στις 26 Αυγούστου, στο φιλικό με τον ΟΦΗ στο ΟΑΚΑ. Το συνδρομητικό κανάλι θα συμπεριλάβει στο «μπουκέτο» του την πλατφόρμα, έχοντας εκπομπές και συνεντεύξεις για όλα τα σπορ του Παναθηναϊκού, μεταδόσεις των αγώνων της Κ-19, μεταδόσεις αγώνων του Ερασιτέχνη και τα καλοκαιρινά φιλικά της ανδρικής ποδοσφαιρικής ομάδας. Μέσα στις επόμενες μέρες θα ξεκαθαρίσει αν θα μπουν και οι αγώνες της ανδρικής ομάδας στη Super League 1, καθότι τα τηλεοπτικά δικαιώματά της παραμένουν προς… πώληση, με τη Nova να μην έχει βγει από το παιχνίδι.

Το κανάλι της Κάντζας δεν θέλει να χάσει τη δεύτερη εμπορικότερη ομάδα του, όπως φάνηκε κι από τις πρώτες συζητήσεις που έγιναν. Εκεί, η Nova πρόσφερε ένα ποσό, μεγαλύτερο απ’ τα 5,2 εκατ. ευρώ που πήραν για την περσινή αγωνιστική περίοδο. Οι συζητήσεις θα συνεχιστούν το επόμενο 48ωρο κι αν τα ματς της ποδοσφαιρικής

ομάδας πάνε στη Nova, θα είναι το μοναδικό προϊόν που δεν θα μπει στο «πακέτο» του Panathinaikos TV, με τους «πράσινους» να είναι… διπλά κερδισμένοι.

Στην τελική ευθεία του μπαίνει πλέον το σχέδιο του Γιάννη Αλαφούζου για την υλοποίηση του Panathinaikos TV, καθώς έχουν αρχίσει οι επαφές για τη στελέχωσή του. Ηταν μια ιδέα του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, της οποίας η «ρίζα» είναι το PAOK TV, συγκριτικά με το οποίο όμως ο Αλαφούζος θεωρεί ότι το πράσινο κανάλι θα έχει πολύ περισσότερα εμπορικά έσοδα (χορηγούς, διαφημίσεις), λόγω και του know how από τον ΣΚΑΪ…

Η απόφαση που οδήγησε τον Αλαφούζο σ’ αυτή την επιλογή ήταν η βούλησή του να μην «εξαρτάται» ο Παναθηναϊκός από κανένα κανάλι κάθε καλοκαίρι για το τηλεοπτικό συμβόλαιο του «τριφυλλιού». Βεβαίως παραμένει μεγάλο ερωτηματικό αν ο Παναθηναϊκός θα έχει τελικά τα ίδια έσοδα από το Panathinaikos TV συγκριτικά με ένα «κλειστό» τηλεοπτικό συμβόλαιο (με τη Nova ή με την ΕΡΤ ή με οποιοδήποτε άλλο τηλεοπτικό πάροχο). Αυτό θα εξαρτηθεί ως έναν βαθμό από τα εμπορικά έσοδα και σε μεγαλύτερο βαθμό από την πορεία της ομάδας. Σε κάθε περίπτωση το… ταμείο θα γίνει στο τέλος της σεζόν.


Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Ψηφιακή Τηλεόραση», τεύχος Σεπτεμβρίου 2020