Menu

Το μπάσιμο της Cosmote TV στη Super League

Το μπάσιμο της Cosmote TV στη Super League

Διαρροή υπήρξε, ενδιαφέρον υπάρχει (και επιβεβαιώνεται εμμέσως), για ποιο πράγμα όμως συζητούν επακριβώς η Cosmote TV και οι ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Παναθηναϊκός; Και τι ισχύει;

Πρωτίστως ότι έχουν γίνει διερευνητικές επαφές των δύο πλευρών, επιμέρους. Δεύτερον, ότι το ενδιαφέρον της Cosmote TV για κάποιους είδους… μπάσιμο (κρατήστε το αυτό) στα τηλεοπτικά της Super League, έχει αναζωπυρωθεί. Τρίτον, η τεχνολογία, το λεγόμενο pay per view: πληρώνεις και βλέπεις, έναν και μόνο αγώνα (υπάρχουν και πακέτα βέβαια). Και, τέταρτον, η παρουσία του PAOK TV συνδυαζόμενη με την πρόθεση «πράσινων» και «κιτρινόμαυρων» να επενδύσουν σε κανάλι. Το οποίο, λέγεται, θα το πράξουν ούτως ή άλλως με μεταδόσεις παλιών, αγώνων, εκπομπών, ντοκιμαντέρ, εκδηλώσεων κλπ.

Γιάννης Αλαφούζος, Δημήτρης Μελισσανίδης και Ιβάν Σαββίδης έχουν συζητήσει με τον πρόεδρο του ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλη Τσαμάζ, για ένα νέο τηλεοπτικό προϊόν που θα φιλοξενηθεί στην Cosmote TV. Η οποία Cosmote TV έχει λανσάρει το νέο app (λειτουργεί σαν το Netlix) και αν πετύχει συμφωνία, θα το… απογειώσει. Υπάρχει βέβαια και το σενάριο μια, ή και οι τρεις, ΠΑΕ να βρει συμβόλαιο, αλλού και… απλό. Για να δούμε…

Πρόκειται πάντως, κι αν μη τι άλλο, για μία επαναστατική ιδέα που μπορεί να αναδιαμορφώσει το τηλεοπτικό τοπίο στο χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου. Για μία πολύ σημαντική εξέλιξη, που αν τελικά ευοδωθεί βάζει για πρώτη φορά την Cosmote TV πολύ δυναμικό στον κόσμο της Super League, αφού η μέχρι τώρα εμπειρία της με τον χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου ήταν με τα δικαιώματα του Κυπέλλου Ελλάδας και της Super League 2.

Η Cosmote TV σχεδιάζει να εντάξει τα δύο αυτά κανάλια στην υπηρεσία On Demand, στην οποία ο κάθε συνδρομητής μπορεί σήμερα να παραγγείλει την ταινία της αρεσκείας του και να την δει όποια στιγμή επιθυμεί, μέσα από μία τεράστια γκάμα ταινιών, η τιμή των οποίων ποικίλλει ανάλογα με την σημαντικότητα της (αν είναι πρεμιέρα φερ’ ειπείν).

Οι συζητήσεις αυτές δείχνουν και την τάση του ΠΑΟΚ να συνεχίσει την επένδυση που ξεκίνησε φέτος στο PAOK TV, αφού το ανέβασμα στο ψηφιακό μπουκέτο της Cosmote TV θα βελτιώσει ακόμα περισσότερο σε τεχνικό επίπεδο την ποιότητα των παραγωγών προς όφελος του δέκτη, ενώ πάνω σε αυτή την συνταγή θέλει να πατήσει και ο Παναθηναϊκός, ο οποίος από το καλοκαίρι θα είναι ελεύθερος να βρει την επόμενη τηλεοπτική του στέγη.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, η εξέλιξη αυτή δείχνει και την πρόθεση της Cosmote TV να κάνει ένα δυναμικό μπάσιμο στον χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου και να αποκτήσει γερά και εμπορικά «χαρτιά», ομάδες με μεγάλο κοινό, ώστε να γίνει ένας ακόμα πιο ισχυρός «παίκτης» στο τηλεοπτικό τοπίο.


Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Ψηφιακή Τηλεόραση», τεύχος Ιουλίου 2020