Menu

Βγαίνει νικήτρια η Nova, αλλά…

Βγαίνει νικήτρια η Nova, αλλά…

Θέση μάχης παίρνουν σιγά σιγά οι εγχώριοι πάροχοι συνδρομητικού περιεχομένου, προσθέτοντας στην φαρέτρα τους το όπλο των πρωτότυπων παραγωγών αλλά και των αθλητικών τηλεοπτικών δικαιωμάτων. Στόχος τους, να εκμεταλλευτούν το μομέντουμ της πανδημίας, η οποία έχει στρέψει μεγάλη μερίδα καταναλωτών στην εν οίκω ψυχαγωγία.

Οι ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εν λόγω αγορά δεν είναι άλλοι από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, οι οποίοι μέσω αθλητικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου προσπαθούν να διασφαλίσουν όλο και περισσότερους συνδρομητές, στο σύνολο των υπηρεσιών τους με την βοήθεια των συνδυαστικών πακέτων.

O νέος επενδυτής της Nova, United Group, ο οποίος δρομολογεί αυτή την περίοδο την εξυγίανση της εταιρείας μέσα από επιχειρηματική αναδιάρθρωση και βιώσιμες πρακτικές ανάπτυξης, δεν έχει προς το παρόν ανοίξει τα χαρτιά του, όσον αφορά στη συνδρομητική τηλεόραση. Έχει ξεκαθαρίσει όμως, ότι «οι συνδυαστικές υπηρεσίες, που ήδη προσφέρει η Forthnet θα συνεχίσουν να αποτελούν τον βασικό άξονα ανάπτυξής της στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης ενώ θα δοθεί κι έμφαση στον εμπλουτισμό των on demand υπηρεσιών».

Σύμφωνα πάντως με πρόσφατες δηλώσεις του νυν επικεφαλής της Forthnet, κ. Νίκο Σταθόπουλο, ένας από τους στόχους αφορά στην βελτίωση του τηλεοπτικού προϊόντος, τόσο του ψυχαγωγικού όσο και του αθλητικού, που αποτελεί άλλωστε και το δεύτερο πεδίο ανταγωνισμού στο οποίο αναμένουμε εξελίξεις.

Να θυμίσουμε ότι η Nova πέρα από το ελληνικό πρωτάθλημα, έχει διασφαλίσει το γερμανικό και το ισπανικό από τη νέα σεζόν, έχει ήδη το γαλλικό και διεκδικεί και το ιταλικό!

Αντίστοιχα, η Cosmote TV εξασφάλισε τα δικαιώματα προβολής του UEFA Champions League, όπως και των UEFA Europa League και UEFA Europa Conference. Στο προσεχές διάστημα επίκειται η μάχη για τα δικαιώματα του αγγλικού πρωταθλήματος.

Σημειωτέον ότι το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται και η ανανέωση των συμβολαίων της Nova με τους δύο άλλους παρόχους, Vodafone και Wind, για τα δικαιώματα αναμετάδοσης του αθλητικού περιεχομένου της πρώτης μέσα από τις πλατφόρμες των τελευταίων. Και οι τρεις πλευρές επιθυμούν την συνέχιση της συνεργασίας, οπότε και σε αυτό το πεδίο δεν αναμένονται εκπλήξεις.

Η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης αριθμεί σήμερα σχεδόν 1,1 εκατ. συνδρομητές χωρίς να περιλαμβάνονται στον αριθμό αυτό, όσοι Έλληνες διατηρούν λογαριασμό σε διεθνείς πλατφόρμες όπως Netflix, Amazon Prime, Apple TV+ κ.ά.

Εξ αυτών οι 570.000 χιλιάδες περίπου είναι συνδρομητές της Cosmote TV, ενώ περί τους 457.000 είναι οι συνδρομητές της Nova. Ακολουθεί η Vodafone, oι συνδρομητές της οποίας φτάνουν τις 150.000 σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση και τέλος η Wind Vision με 72.000 περίπου συνδρομητές.


Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Ψηφιακή Τηλεόραση», τεύχος Μαρτίου 2021