Menu

Σενάρια για το… σεντόνι

Σενάρια για το… σεντόνι

Το συμβόλαιο, που στην πιάτσα είχε γίνει γνωστό ως «το deal των 100 εκατ. « (ασχέτως αν εντέλει ήταν κατιτίς παραπάνω), τριετούς διάρκειας της Cosmote TV για την αποκλειστική μετάδοση του Champions League και του Europa League, εκπνέει στα τέλη της σεζόν 2020-21. Είθισται η διαπραγμάτευση για κάθε ανανέωση να κάνα χρόνο πριν, ωστόσο η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε και αυτά τα δεδομένα. Η αναζήτηση, νέου… ή ίδιου, τηλεοπτικού φορέα μετάδοσης για τις δύο κορυφαίες ευρωπαϊκές διοργανώσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο και με στόχο να ο διαγωνισμός να κλείσει τέλη του έτους, βαριά βαριά τον Ιανουάριο του ’21. Και η χρονική συγκυρία… βολεύει τη Nova, αν μπει σε διαδικασία κατάθεσης προσφοράς, διότι ως τότε αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η μεταβίβασή της (του 36% δηλαδή, αλλά μαζί με τα –«κουρεμένα, πλέον- χρέη) στην BC Partners.

Βέβαια, πρώτο μέλημα στη Forthnet είναι, σε πλάνο που έχει τεθεί εδώ και καιρό, η κινητή. Αλλά μιας και τα πάντα κρίνονται από τη ρευστότητα, κατ’ εκτίμησή μας η Cosmote TV θα έχει ξανά τον πρώτο λόγο και, ανάλογα την προσφορά, θα συνεχιστεί η αποκλειστική της συνεργασία (ή θα μπει κι άλλο κανάλι για παράλληλες μεταδόσεις, όπως την προηγούμενη φορά η ΕΡΤ).

Αλήθεια, πόσες συνδρομές έχουν οι δύο συνδρομητικές; Η αλήθεια είναι ότι η Cosmote TV υπερέχει τα τελευταία χρόνια σε αριθμούς, κερδίζοντας αρκετούς από τη Nova. Η οποία Nova, εξίσου μεγάλη αλήθεια, το ίδιο διάστημα πέρασε μια περίοδο που δεν είχε την οικονομική ευρωστία (και ρευστότητα) για να διεκδικήσει τηλεοπτικά δικαιώματα, τα οποία έχανε σταδιακά: Champions και Europa League, Premier League, Primera Division, Serie A. Από πρόπερσι όμως το Campionato… επέστρεψε στη Nova, με την Cosmote TV να έχει κάνει μια τεράστια επένδυση με τα προαναφερθέντα. Και πλέον η… μάχη αναβιώνει μετά και την εξαγορά ποσοστού της Forthnet / Nova από την BC Partners, άρα και… ρευστό για να κινηθεί.

Σύμφωνα λοιπόν με τους οικονομικούς απολογισμούς του πρώτου τριμήνου του 2020, η Cosmote TV είχε 557.000 πελάτες συνδρομητικές τηλεόρασης και η Nova 482.400.


Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Ψηφιακή Τηλεόραση», τεύχος Αυγούστου 2020